Jumaat, 2 Mac 2012

Rindu ini.......

Alhamdulillah...... segala puji dan puja hanya bagi Allah  s.w.t.... Tuhan sekalian alam. Selawat dan salam ke atas junjungan mulia Nabi Muhammad S.A.W, ahli-ahli keluarga Baginda, para Sahabat, Tabi'in, a'lim ulama, seterusnya muslimin dan muslimat sekalian.

Syukur kepada Allah atas segala nikmat kurniaan-NYA yg tidak ternilai ......Syukur dengan limpah rahmatnya...saya dan keluarga akan mengunjungi Baitullah...Baitullah yang amat dirindui...

Semoga perjalanan kami akan selamat dan akan terjadi perubahan kepada saya dan anak-anak yang sama pergi ....Insyaallah....

Untuk semua staff...saya amat menghargai usaha kalian untuk mengadakan majlis bacaan Yassin dan juga usaha untuk membuat collection utk diberikan kepada saya...Alhamdullillah...bukan wang ringgit yang saya pandang..tapi usaha dan rasa kekitaan yang ada dalam diri staff yang membuatkan saya rasa amat terharu,,,

Insyaallah...di hadapan Kaabah nanti saya akan mendoakan kalian...mendoakan juga untuk organisasi kita....semoha kita panajng umur dan bertemu lagi.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan