Isnin, 13 Februari 2012

Kecewa


Memang saya sangat kecewa......
kecewa kerana kesilapan diri sendiri...
terlalu percayakan Pembantu Tadbir yang menguruskan kewangan....
saya juga sangat kecewa kerana tidak dapat membalas atau memberikan penghargaan kepada semua usaha guru dan staf untuk berjaya dalam anugerah yang dicalonkan....

sejujurnya bukan ganjaran wang ringgit yang saya kejar...tetapi seandainya berjaya dalam anugerah tersebut...itu adalah hadiah atau ganjaran buat semua staff saya...
tapi saya gagal...gagal untuk memberikan anugerah tersebut kepada semua staff saya....itulah yang membuatkan saya sangat kecewa...kepada semua staf yang amat saya sayang...maafkan saya kerana kegagalan tersebut....saya tetap menghargai segala usaha dan pengorbanan yang telah anda buat untuk menjadikan sekolah kita terus Cemerlang..Gemilang dan Terbilang.


Memang kita telah berusaha...
dan memang mudah untuk berkata..TIADA REZEKI...
tapi dalam hati rasa kecewa tetap terpahat kukuh....
Oh Tuhan ku...
berikan aku ketenangan dan kekuatan untuk terus bersama-sama dengan staff ku...
berikan aku keceriaan supaya aku akan dapat menatap wajah-wajah semua staf ku...
berikan aku semangat untuk aku terus bangun dan berjuang
demi anak didik yang ada di sekolah ini.......


Ya Allah Ya Tuhan ku.....
Aku pasrah untuk menghadapi hari-hari yang akan mendatang....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan