Isnin, 9 April 2012

hati ini.....



1.  Entah mengapa sejak akhir-akhir ini saya rasa tidak berapa sihat....sakit-sakit badan terutamanya seluruh kaki....terasa semakin meningkat usia...semakin  merosot kesihatan.....bukan tak jaga makan dan minum..tapi...mmg tak begitu kuat daa...nak kemas rumah pun seringkali terhenti...agaknya inilah yang dihadapi oleh orang-orang yang semakin berumur....semoga Allah s.w.t. akan terus memberikan aku kesihatan yang baik agar aku akan dapat terus beribadah kepadanya dan terus dapat berkhidmat untuk bangsa dan negara...

2. Terasa amat rindu...rindu pada seseorang...tapi saya tidak boleh untuk terus memaksanya menerima ku....segala-galanya terpulang kepada dia....sekiranya nya dia masih ingin untuk berbaik dan sayangkan hubungan ini...usahakan lah untuk mengubati rindu di hati ini.....

3. Tak tahu kenapa aku rasa sangat tidak bersemangat untuk terus bekerja.....hilang idea-idea untuk menjadikan organisasi ini lebih cemerlang....
Ya Allah Ya Tuhan ku.....berikan aku kekuatan...berikan aku semangat...berikan aku segala-galanya untuk terus berkhidmat dalam detik waktu yang singkat ini...kembalikan semula  kekuatan dan semangat ku seperti sediakala.....SUBHANAALLAH....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan