Khamis, 14 Julai 2011

selamat malam...






Sukar untuk melelapkan mata malam ini.

Dikesempatan ini saya gunakan untuk menulis sesuatu dalam blog ini....


1. Menjadi seorang Ketua dalam sesuatu organisasi memang amat mencabar....perlukan kesabaran.....kekuatan.....Semoga ALLAH akan memberikan kekuatan dan kesabaran kepada saya dalam menghadapi karenah semua staf.....


Semoga ALLAH juga membuka pintu hati staf saya untuk terus berkhidmat dengan jujur dan penuh tanggung jawab....saya akui...memang saya rasa amat kecewa dengan sikap beberapa orang staf yang selalu lepas tangan dalam banyak perkara....kenapa mereka tidak mahu mengikut seperti apa yang saya telah lakukan??


Ya allah ya Tuhan ku.....berikan aku kekuatan dan kesabaran.....


2. Buat seseorang yang mengerti...janganlah terus berdiam diri...diam itu amat menyakitkan hati ini....nyatakan yang benar walaupun pahit.....dan memang amat sukar untuk melupakan mu....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan